Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 8, 2013

Review : Majlis Khatam Al-Quran


30 Nov 2012 @ 9.00PM

bermula la majlis khatam Al-Quran yg di ketuai Nisa (adik 2) (bakal ustazah insyaallah)dan di sertai Kina (adik 1), Nodi (cousin) & Sha (kakak ipar) .. patut nye aku la yg ketua tp al maklum la terpakse dicutikan haishhh rugi kn?..xpe la nk wat cmne kan..

so utk majlis khatam ni mak panggil geng marhaban dia..semua sekali 30org yg sangat memenuhi tema aku pink hihihi.. actually tu mmg baju group dorg pon xde kaitan ngan tema aku..hoho

spt majlis khatam yg biase org buat, ade satu part yg sgt menyentuh hati bile sampai part marhaban "Lagu Pengantin"nama dia..sedih gile!! sbb aku tengok mak nanges, makcik2 aku,  makcik2 marhaban pon ade yg nanges..huhuhu lirik dia mmg sedih la..cume aku xjumpa lak carik2 dalam mr google ni..nanti da jumpa kite share ye..


sesi taklimat dr ustazah..masing2 nebes kate nye..hihi siap ade yg nak tarik diri lagi aiyooo hahaha

  haaa mane x nebes kan kat depan semua dok check bacaan dorg..O_o

nebes2 pon senyum semua ^_____^


 bacaan doa oleh Nisa..(mcm besar gile aku dok kat tgh2 tu..-_-')

 harus la pengantin acah2 tgh baca gak kan..hihihi


shawl : jln tar




No comments: